יום ראשון, מרץ 26, 2017

אוהל טיפי לחדר ילדים | עשה זאת בעצמך


ואו, כמה זמן לא כתבתי. כמה תמונות צילמתי לפוסטים, כמה רעיונות רשמתי במחברת, והיו אפילו לא מעט פרוייקטים שהשלמתי. רק להוציא את זה אל תוך הבלוג לא הצלחתי. עברה בדיוק שנה (שנה ו 3 ימים ליתר הדיויק), הרבה דברים השתנו- הילדה שלי גדלה, אני התבגרתי ואנחנו אפילו מתרחבים בקרוב. הגיע הזמן לחזור לשתף אתכם ברעיונות שלי. 
אז אתחיל בפוסט שאני עובדת עליו כבר כמעט שנה. 

אוהלים... 
הקיץ עבר, סוכות עבר, אפילו החורף עומד להיגמר בקרוב 
ועכשיו כאשר כבר אין אפשרות להשתעשע בחוץ מה יכול להיות יותר תוב מלהיות בפנים ולהרגיש בחוץ .  (שורה נכתבה בחורף). הקיץ שוב לפנינו. 


אני לא זוכרת הרבה מהילדות שלי (לא הרבה זאת מילה יותר יפה להגיד שאני לא זוכרת כלום) , אבל כאשר היתי קטנה אמא שלי היתה מעמידה מיטה מתקפלת "raskladushka" על הצד, ומכסה עם שמיכה. כך היה נוצר לי אוהל , פינה פצפונת בתוך חלל החדר שלאותו רגע הוא רק שלי. מקום מסתור. אני ובובות..  

חייבת לציין שזיהיתי את הטרנד המתקרב עוד הרבה לפני בואה של ריקי. אבל בשביל לבנות כזה דבר היתי צריכה דיירת פוטנציאלית. אז ברגע שהיתי עוד בהריון כבר התחלתי לתכנן את שלבי הבנייה. מה לעשות שריקי נולדה באמצע באז האוהלים, לא היה לי ספק שהיא תקבל אחד.

ברור לכם שעניין הרכישה של אוהל אף פעם לא היה על הפרק.  זה חייב היה להיות עשוי במו ידיי. 
אז איך מתחילים? 5 מוטות מטאטאים נרכשו מחנות המכשפות (ACE) הקרובה לביתנו.  בד פשטן בהיר קצת עבה.. כמה חודשי המתנה לזמן המתאים ומתחילים. 


אחרי חישובים מורכבים וניסיונות להבין ולחשב כמה בד אני צריכה הבנתי שהפריסה של חלקי האוהל מאוד פשוטה. 
לוקחים בד וחותכים אותו למשולשים בצורה שלמטה בתמונה , אך ברור שעשיתי לא מעט טעיות בדרך בחישובים  (את השני היתי עושה פי 2 יותר מהר ויותר ישר) . 
מחברים את כל המשולשים אחד לשני כך שיש 4 קירות ו2 כנפי-דלתות.  בכל תפר הוספתי צינורות בד שתפרתי כדי שהמוטות יעברו בהם. הוספתי פונפונים וורודים בפתח לתת קצת צבע.


כדי שהמוטות לא יתפזרו כל פעם  עשינו בהם חור עם מקדח בערך 15 ס"מ מהסוף ודרכם העברתי חוט טריקו שמחזיק את כל הקונסטרוקציה. בגלל שזה תמיד קשור, אפשר לפתוח ולסגור את האוהל כמו מטריה.. ככה הוא תופס פחות מקום בביתינו הקט. לצערי אני לא יכולה להשאיר אותו פתוח תמיד. 

וככה זה נראה בטבע:




אין ספק שהבת שלי לא הכי אוהבת להצטלם  (גנים של אבא)


וגם בבית חם כף לפתוח אותו ולשחק... 


ההדרכה הזאת היא רק כיוון לבניית אוהל טיפי -יש שלל דרכים נוספים לבנות אותו (יש המון בפינטרסט). אשמח לשמוע ולראות את האוהלים שלכן. תגיבו  וספרו לי, אולי כך יהיו לי כוחות לחזור ולכתוב שוב. צריכה קצת מוטיבציה מחודשת לחזור לכאן.

התגעגעתי, אז חזרתי...
אינה 

3 תגובות:

  1. בוקר טוב!
    האוהל מהמממם!ובתך בתוכו עוד יותר!
    גמני בתכנון לבנות אוהל לנכדים...
    רציתי לדעת איזה קוטר מקל לקחת??

    השבמחק
  2. שלום חברים, שמי אנדרייבה איתן. אני כאן כדי להפיץ את הבשורה לנזקקים. הייתי בדיכאון כשאשתי עזבה אותי בשביל גבר אחר, כי נאלצתי להפסיק לעבוד כי חליתי בסרטן והייתי שבור. היא לקחה את הבת היחידה שלי, אז האופציה היחידה שלי הייתה למות, ניסיתי להתקשר אליה אבל היא התעלמה ממני, שלחתי לה סמס ופתאום היא ענתה לי ואמרה שאני לא מתקשרת או מסמסת לה יותר, אז אחת יום אני אצור קשר עם חבר שלי בפייסבוק והסברתי לו הכל והוא אמר לי שהיו לו את אותן בעיות בעבר, הוא הכיר לי לחש קסם שנקרא דוקטור אפטה, הוא שלח לי את המייל האישי שלו ויצרתי איתו קשר דרך [drapata4@gmail.com] והוא ענה לי מהר הסברתי לו את הבעיות שלי והוא אמר לי אל תדאג הוא עשה את זה בשביל כל כך הרבה אנשים שמעולם לא האמינו בקסם אבל טעיתי כשניסיתי לשכנע אותו במשך 24 שעות להטיל קסם ולרפא אותי מסרטן ולמצוא לי עבודה טובה יותר ופתאום הוא שלח לי תרופה למחלה שלו, לקחתי אותה רק ליומיים והייתי חופשי. למחרת לא האמנתי למראה עיני, מישהו דפק לי בדלת ולא ציפיתי לאף אחד באותו היום, פתאום אשתי בכתה לבד ולא יכולתי לסבול, היא ביקשה סליחה, מיד קיבלתי טלפון מ החברה שלי בה אני עובד שנים, וקודמתי לתפקיד מנהל של חברת פרגון בארה"ב, בבקשה תעזרו לי להודות לד"ר אפטה על שהחזיר את כל מה שאיבדתי קודם, אפשר גם ליצור איתו קשר דרך whatsapp/viber עם מספר הטלפון שלו: +447307347648.

    השבמחק