יום שבת, מרץ 21, 2015

השקת משפחה - כך חגגנו את ה"לא" חתונה שלי - אירוע DIY



באיחור אופנתי אספר על האירוע. כך היה..... (עוד מלא תמונות כאן)

אף פעם לא רציתי להתחתן. חלומות על שמלה לבנה וטבעת ענקית היו נראים לי מתאימים יותר לאגדות .. ויותר עניין אותי מה קרה  יום למחרת החתונות של הסינדרלה ובת ים הקטנה עם נסיכיהן. מה הוא אותו אושר ועושר עד עצם היום הזה? 

כל זה לא פסל רצון שלי לבנות משפחה קטנה. כמו שכולם יודעים זה קרה לפני כ 10 חודשים. הצטרף אלינו יצור קטן והזוגיות שלנו הפכה למשפחה קטנה. הרבה מאוד אנשים איחלו לנו הצלחה ובריאות ורצו להכיר את ריקי הקטנה, והרגשתי שעם כל כל הרתיעה שלי מאירועים, מנעתי מהם לשמוח איתנו. החלטנו שזה הזמן לעשות מסיבה, ולא רק בריתה. הרי בהיוולדותה של ריקי נולדה משפחה.

אחרי חיפושים רבים להגדרת האירוע החלטנו לקרוא לו "השקת משפחה - 2014"
החלטנו לעשות מסיבה קטנה, שמחה וכמובן מעוצבת - DIY (עשה זאת בעצמך) . בהשקעה כספית מינימלית, שכמובן הופך להשקעה אישית מקסימלית.

הרעיון הראשוני היה לשים תמונות שבועיות של ריקי כמספרי שולחן (מי שלא מכיר את הפרוייקט 52 שבועות שלי מוזמן לכאן) ומכאן הצבע הנבחר היה צהוב, שהשתלב טוב עם הטורקיז האהוב עלי. כך נולדו ההזמנות (מאוד משפחתיות), כרטיסי הושבה , פלייסמנטים ועוד כמה שטויות ממותגות.

אפילו זרי פרחים החלטנו לעשות לבד (נזכרתי בימים בהם הייתי עוזרת בחנות פרחים).
כבר חודשים לפני האירוע התחלנו לאסוף פחיות ובקבוקים כדי שנוכל להשתמש בהם כאגרטלים. ביום לפני נסענו לבוקי פרחים (סוטונאי פרחים) וקנינו כמה חבילות פרחים. אחרי גילוי המובי דיק (צמח ירוק כדורי) ידעתי שאני רוצה אותו... אליו התווספו עוד כמה פרחים מגוונים, בצבעים ירוק/לבן/צהוב. אחרי כמה שעות מלחיצות ומעייפות (לילה לפני המסיבה) הצלחנו (נתי התברר כשוזר מתחיל לא רע) ליצור את כל זרי השולחן ועוד כמה זרים להשלמת לאווירה. הופתעתי כמה טוב הם יצאו.  לשיפוטכם...


לזרים התווספו מספרי שולחן עם תמונות של ריקי, פלייסמנטים עם כמה פרטים מעניינים עלינו ומפיות עם מסר.. הדברים הקטנים והפשוטים האלו נתנו את הטאץ' אישי שרצינו.



אוי כמה יפים הם המובי דיקים...


 פתקי הושבה מעוצבים ותמונות מהאלבום המשפחתי שלנו קיבלו את פני האורחים. 



יש משהו משותף ל- 2 התמונות האלו שצולמו בהפרש של כמעט 6 שנים.  


לילדים חיכה שולחן פעילות כייפי עם ממתקים, טושים ודפי צביעה.  לזוחלים שביניהם הכנתי מחצלת פעילות עם כריות :)


כל השקה שמכבדת את עצמה צריכה לכלול כמה מילים. לכן החלטנו לעשות טקס "החלפת מילים" קצר בו הבטחנו אחד לשניה ולריקי : מילים שהחלפנו ... אני נותנת הקשבה.. אתה נותן לי סבלנות... אני נותנת זמן.. אתה נותן לי חופש, ליטופים תמורת דיגדוגים וכן הלאה. גם לריקי נתנו כמה מילים " חינוך, אהבה ללא תנאי, גבולות, הגנה, עזרה, חוויות... ועוד נשתדל לעמוד בכל ההבטחות האלו. קצת קיטץ' אך מרגש.



וכמובן ריקודים: פלייליסט + תקלוט עבודת יד של נתי . 



למרות שהשמלה שלי היתה די פשוטה וסולידית רציתי איזה אביזר אקסטרווגנטי יותר. אז יצרתי לי הינומה קטנה ומגניבה (לפחות לטעמי),  ואם לי היה, בוודאי שלא יכולתי להשאיר את ריקי ללא קישוט ראש, למרות שגם בלעדיו היא היתה מהממת.


כיאה לכל כוכבת מסיבה, יש להחליף לפחות 2 מערכות לבוש. בהתחלה צהוב בהתאמה לקונספט של האירוע, ואחרי זה שמלה כחולה מהממת לצילומים רשמיים. 




הדבר הכי חשוב, חברים ומשפחה!



הסרטון הקצר הזה הצליח לתפוש ולזקק את האווירה השמשית והמשפחתית שהייתה באירוע. 
אם תרצו לרואות עוד תמונות מהמסיבה אתם מוזמנים לאלבום כאן.



זה המקום לתת קרדיט לאנשים שבלעדיהם זה לא היה נראה טוב כל כך: 
קודם כל לאמהות שלנו, פולינה שהכינה פינת משחקים לילדים וסופי שעזרה בשעות הקטנות של הלילה לקפל מפיות ופתקי הושבה.
תודה מגיעה גם לאולגה פדולסקי שהתמודדה עם האתגר ותפרה לי שמלת טורקיז מחמיאה.
לרחלי זדה המוכשרת אשר עמלה על האיפור שלי.
שאפו גם לצלמות המוכשרות שלנו, טניה איליוחין צלמת סטילס וצליל אגמון, צלמת ועורכת ווידאו. מאוד מאוד מומלצות!
וכמובן תודה לכל האורחים שבאו לשמוח איתנו! 
נפגש באירועים הבאים.

ריקי, נתי ואינה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה