יום שישי, יוני 06, 2014

חוזרת עם יצירה חדשה

שלום יקירי,
אתם לא מתארים לעצמכם כמה קשה לחזור לכתוב אחרי תקופה כל כך ארוכה (לא שלכתוב זה קל עבורי)

כל כך הרבה דברים קרו בתקופה הזאת . כמעט כל עולמי השתנה: מזוג בורגני- גבעתימי אוכל סושי הפכנו למשפחה פרפריאלית קטנה עם אוטו משומש (טוב זה לא כזה גרוע כמו שזה נשמע).
אז מה היה לנו בחצי שנה האחרונה? עבודה חדשה, מעבר דירה, חזרה לנהיגה (אחרי 8 שנים ללא) הריון, סידור דירה, וגולת הכותרת לידתה של בתי הראשונה (שעל סיפור לידתה אני אבחר לדלג...)
למרות "גילי המתקדם" אף פעם לא באמת רציתי להיות אמא. רציתי בגדול, בתיאוריה, אבל זה היה רחוק מלהיות שאיפת חיי. המקרים בודדים בהם הרגשתי שאני רוצה שיהיה לי תינוק זה רק כדי שתהיה לי הצדקה לעשות  לו מלא פרוייקטים: לתפור בגדים ,לסרוג בובות ולעצב שטויות.

ברגע שגיליתי שאני בהריון . תיקית "baby" נפתחה בפינטרסת והתחלתי לאסוף השראות: איזה צעצועים אפשר לעשות, איך לצלם תינוקות, איך לעצב את החדר שלה. אם תרצו להתרשם מדברים שאני אוהבת אתם מוזמנים לכאן (new baby) וכאן(baby room). כמו שאפשר לראות, הסגנון שאני הכי מעדיפה הוא ללא ספק סגנון סקנדינבי נקי ומינימאלי, עם נגעות צבעים עזים.

במהלך ההריון עברנו לדירה אחרת, אותה החלטתי שאני מעצבת, בניגוד לקודמות, או לפחות את החדר שלה (כולם ניחשו שזו תהיה בת) - אני רציתי חדר מעוצב באמת. כמו בספרי עיצוב. בקרוב יעלה פוסט עם צילומים של החדר שיצא.  יש עוד לא מעט עבודה, בכל זאת ספרי עיצב זה משהו אחד ובחיים כל היופי הזה אמר להיות גם פרקטי נוח ולא ממש יקר. אשתדל לכתוב קצת גם על תהליך העיצוב, בחירת סגנון ואיך נעשה או נקנה...

אז לפני שבועיים צצה לה ילדונת חדשה לעולם .. והיא לגמרי שלי ושל בן זוגי, חמודה ויקרה. לא אספר על התאהבות ממבט ראשון. ההתקרבות היתה מלאת חששות ומחשבות ... אבל אחרי שבועיים אני יכולה להגיד שהיה לנו קליק ואני רואה לזה עתיד מזהיר. כנראה שכבר לא נחזיר אותה ליצרן :)  מעכשיו יש לי עוד הגדרה חדשה: אמא, וכל הזמן אני חושבת איך עושים את זה על הצד הטוב ביותר אבל גם בלי לאבד את עצמי. כל כך הרבה אתגרים, בחירות ודרכים- איך לבחור את הנכונה? אני עוד לא יודעת לענות, אבל מכאן מתחילים ללמוד ולגלות. אולי גם הבלוג הזה יעזור לי קצת להתפקסס. חפרתי...

אני מתארת לעצמי שבזמן הקרוב רוב הפוסטים שלי יהיו קשורים איכשהו לעשייה לתינוקות ואמהות בכלל.. אני מתנצלת מראש מכל אלו שלא סובלים התעסקות בילדים (כמו שאני היתי עד לא מזמן). מקווה שיהיו לי עוד דברים להראות לכם. כרגע אני רוצה להכיר לכם את דוגמנית הבלוג החדשה שלי:) בטח תראו אותה כאן הרבה בזמן הקרוב.


כמו כן ,רציתי לשאול אתכם- הבלוג שלי עד עכשיו עסק יותר בעשייה ויצירה שלי והשאלה היא האם היה מעניין אותכם אם אני אוסיף מידי פעם רשומות צרכניות צרות הנוגעות לרכישות שלי און ליין? בזמן אחרון אני קונה הרבה בשביל התינוקת..

 תודה שאתם כאן איתי. מקווה שנשתמע בקרוב עם פרוייקטים לתינוקות ( שחלקם כבר עשיתי). הריון זה הרבה זמן (לפעמים מרגיש כמו נצח) וצריך להעסיק את ידיים,  בעיקר כי שום דבר אחר לא עובד :-)


אם הגעתם לכאן בפעם ראשונה או שעדיין אתם לא התחברתם לעמוד הפייסבוק שלי אתם מוזמנים ללחוץ על כפתור מתחת. ככה תשארו מעודנים. ואני אשתדל לעדכן את הבלוג יותר.


נתראה...
אינה וריקי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה