יום שבת, מרץ 09, 2013

הגרלה ממגנטת - מיני גלריה


הידעתם שיש לי מקרר חדש? כן זה קרה! החלפתי את המקרר הישן והקטן למקרר חדש וגדול (טיפה יותר).
לכבוד השמחה הזאת החלטתי שהגיע הזמן לחלק מתנות ולעשות הגרלה!
זוכרים את המיני-גלריה המגנטית שעשיתי?  "מיני קיר מסגרות על מקרר"

איך משתתפים בהגרלה?
1. נכנסים לעמוד הבלוג שלי בפייסבוק.
2. עושים לייק (like) לעמוד (ככה גם תמיד תהיו מעודכנים).
3. משתפים (share) את התמונה של ההגרלה כך שגם החברים שלכם יוכלו להשתתף בהגרלה (אפשר לשתף גם את הפוסט הזה). וזהו אתם בפנים!

בעוד שבועיים אני אגריל 2 מיני גלריות אישית ומגטיות.
הזוכים יוכלו לשלוח לי תמונות פרטיות שלכם, מהן אכין לכם מיני גלריה משלכם שכוללת 12 מגנטים, בעבודת יד.


יש עוד כמה דרכים להכפיל את הסיכוי לזכות :
- ספרו לי בתגובות במה הייתם רוצים למלא מקרר שלם?
- הצטרפו כמנויים לבלוג  בתיבת ההצטרפות בטור השמאלי. כך תקבלו למייל עדכונים על פוסטים חדשים שיוצאים.
- עקבו אחרי באינסטגרם.

בהצלחה!




9 תגובות:

  1. הייתי ממלאת את המקרר במלא תמונות של דברים טעימים שהכנתי כך תמיד תהיה לי השראה כשאני פותחת אותו!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רק רוצה לציין שזה נשמע כמו משהו עם פוטנציאל הרסני לדיאטה :P

      מחק
    2. לצערינו אי אפשר לחות מתמונות:(

      מחק
  2. למלא את המקרר באוכל באופן תמידי בלי לעשות קניות בסופר...
    ותתחדשי על המקרר!

    השבמחק
  3. היי,
    ביצעתי את כל השלבים כולל שלבי הבונוס (הצטרפות לבלוג, אינסטגרם וכמובן תגובה).
    המייל שבו נרשמתי: tink19@walla.co.il

    הייתי רוצה למלא מקרר שלם בכל מני דמויות של דיסני כי אני אוהבת אותן עד היום וכי תמיד כיף להסתכל עליהן ולחזור לעבר ולתקופת הילדות :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח מגניב :) אני גם מאוד אוהבת דמויות דיסני. מה דמות אהובה אלך ביותר? (כמו כן רשמתי אותך להגרלה )+3)

      מחק
  4. וואו איזה רעיון שווה! בטוח אני מכינה לי כמה כאלה :)
    הייתי רוצה למלא את המקרר בסושי :) ומבחוץ- בתמונות מטיול בתאילנד.
    אני ממש שמחה שבזכות ההגרלה הכרתי את הבלוג שלך. הצטרפתי כעוקבת וכמובן שיתפתי את הפוסט.
    תתחדשי על המקרר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף, ברוכה הבאה. ודרך אגב הינה הדרכה שהיכנתי פעם איך עושים את זה :http://inna-t.blogspot.co.il/2011/08/blog-post.html.
      יווווו מה זה בא לי סושי!!
      וכמובן רשמתי אותך!(+3)

      מחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק