יום שלישי, ספטמבר 11, 2012

רשימת ציוד אולטימטיבית לכל טיול (להדפסה)


כמו שכבר הבנתם שבתקופה הקרובה הבלוג שלי יהפוך מבלוג "עשה זאת בעצמך" לבלוג "מטיילים" .
ההכנות לטיול שלי הגיעו לישורת האחרונה, הדברים מתחילים להערם בערימות ולהכנס לתיק.
מי שמכיר אותי יודע שאני לא בן אדם מאוד מסודר, אבל יש כמה דברים שאני מ אוד מסודרת בהם. אחד מהם היא היכולת שלי לעשות רשימות - יש לי כמה לכל מקרה בחיים . שבניתי לעצמי רשימה קבועה אותה אני שומרת בגוגל דוקס, וכל פעם שאני צריכה לארוז אני עוברת עליה ויודעת בדיוק מה שכחתי ומה צריך להוסיף. כל דבר שאני מכינה עובר רישום התחלתי, ובהכנסתו לתיק מקבל סימון "וי" אדום. הרשימה לפעמים גדלה, לפעמים קטנה, אבל הגרעין נשאר- כי זה לא באמת משנה אם זה טיול קצר 3 ימים באילת, טיולר רומנטי בפריז או טיול לחול ארוך לתאילנד. רק הכמויוות משתנות.
החלטתי לשתף אתכן ברשימה שלי - העברתי אותה סידור, קיטלוג ועיצוב. כך תוכלו תמיד להדפיס אותה ולראות האם יש לכן הכל .. שימרו אותה עצלכם ולעולם לא תשכחו דברים חנוצים.
כדי להורידי את הקובץ להדפסה, יש ללחוץ על התמונה.
 כמו כן, הרשימה יחסית מלאה אבל אשמח אם תשתפו אותי בדברים אתן לא יכולות לזוז מהבית בלעדיהם .. אולי אשקול לצרף את הרשומות שלכם לרשימה שלי ..

אאאא ודרך אגב.. בזמן שאני עסוקה בסידורים . החפצים שלי מתחילים לפתח חיים משל עצמם :


 בזה אני נפרדת ממכם לאיזה תקופה. ניפגש בעוד חודש. בטוח יהיה לי מה לספר...


4 תגובות:

  1. תשובות
    1. תודה.. דרך אגב. קובה זה אחד היעדי- החלומות שלי.

      מחק
  2. אינוצ'קה שיהיה לכם אחלה של טיול, תהני מכל רגע עם המשפחה והחבר, זה בטוח יהיה טיול בלתי נשכח ואני מקווה שהוא יהיה טוב אפילו יותר מהטיול הקודם!
    והרשימה שלך באה לי בזמן כי אני אורזת מחר :)
    Love, Gilgil

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, ילדה. תארזי רק דברים נחוצים. ותהני גם את מהחופשה! ושתהיה שנה טובה!

      מחק