יום שני, ינואר 02, 2012

או ברצלונה, ברצלונה

כל הקור הזה גורם לי לחשוב על הקיץ שעבר. החלטתי להעלות קצת תמונות מהקפיצה הספונטנית שלנו לברצלונה. אומנם כבר לא היה קיץ, אבל האווירה הייתה כל כך חמה ושמשית.




שוק לה בוקריה - השוק הוותיק של ברצלונה. כל כך צבעוני ופוטוגני, לא משנה מה מנסים לצלם. יש שם כל דבר שאפשר לחשוב עליו: פירות , פרות ים חיים ומפרפרים ,בשר מכל סוג, לחמים וממתקים. ואו, אילו ריחות וטעמים . כפי שאתם רואים, אני די נהניתי להסתובב שם- אם כבר לא לאכול, אז לפחות לצלם כמה שיותר .







איך אפשר להיות בברצלונה בלי להכיר את אנטוני גאודי. שברי הקרמיקה הצבעוניים שלו יוצרים צורות ובלתי נתפסות ומתחברים יחדיו לתפאורות אגדיות . הקושי היחיד הוא בניסיון להתעלם מכל המוני האנשים, שגם מנסים לחוות את האווירה האגדית .המטרה שלי הייתה לתפוס רגע אחד של קסם.




מאוד נהננו לטייל בעיר היפה הזו, והיינו רוצים לחזור לשם בקרוב, אם לא היתי רוצה לטייל קודם ב... יפן , ארצות הברית, הודו, נפאל , קובה , אנגליה, אירלנד, ברזיל .. ויש עוד כמה


אוהבים אותך... ברצלונה.


2 תגובות:

  1. אינושקה תמונות נהדרות, איזה אלבום, איזו אווירה. ממש אהבתי, ממש!

    השבמחק
  2. העלית בי זכרונות נפלאים, בברצלונה הייתי בדצב' ביום 13 מעלו, ובלילה קרררר קפוא, טיילנו אך ורק ברגל. רוב הזכרונות אצלנו בראש, התמונות שגרתיות, אצלך הכל כלכך חי, ממש כאילו היינו שם.
    את חנות העוגות ברובע בעתיק אני זוכרת, עוגות מרהיבות ביופיין בלי טעם LOL.
    עכשיו אני מבינה את הבקשה לעדשה מניו יורק...

    השבמחק