יום שבת, יוני 11, 2011

אני אוהבת פרחים

כבר הרבה זמן אני מחפשת לקנות אגרטל. זה פשוט קשה: מקושקש מידי, יקר מדי , מחייב מדי, דורש יותר מדי פרחים, רגיל מדי ,מעוצב מדי. הכל מדי מדי.


אז עד שאני מוצאת את האגרטל המושלם אני מאלתרת, והפעם... אגרטלים מיניאטורים מבקבוקי בשמים שאני לא מסוגלת לזרוק. אפילו בקבוקון מלאק שקוף גויס למשימה..

מי שרוצה לראות עוד ניסיון לאילתורי אגרטלים, מוזמן לפוסט הזה.


I've been shopping for a vase for quite a while now. It's not as simple as it seems: They are either too expensive, too garish, too solemn, too ordinary, too fashionable or just too big. All too much..So, untiul I manage to find the perfect vase, I improvise. This time, miniature vases made of perfume bottles I couldn't find the heart to throw away. I even used an empty nail polish bottle.

תגובה 1:

  1. אוי! זה פשוט רעיון מקסים, מקסים, מקסים!!
    אנסה אותו :) מוסיף ממש המון לעיצוב הבית

    השבמחק