יום שבת, אפריל 03, 2010

תקופה פירחונית

טוב אחרי שראיתי כל כך הרבה בלוגים מרשימים, נתקפתי בייסורי מצפון שאני לא עושה שום דבר ואפילו לא מעלה תמונות .. אז הנה נכנסתי לתקופה הפרחונית האביבית שלי .... אולי ניסיון לשנות קצת דברים בדירה החדשה שלי, והחלטתי לשדרג את מנורת ה - 10 שח שלי .. זה התחיל כך.. והמשיך בתמונות כרגיל .. אהיל רגיל : קניתי פרחים רגילים בחנות תריסר פרחים בתריסר שקלים. פירקתי אותם לשכבות (בדרך גיליתי כל מיני פלסטיקים מעניינים שכרגע שוכבים בצד ומחכים שאגיע ל- "אולי אפשר לעשות מהם משהו" ). הדבקתי את כל עלי הכותרת אחד אחד על האהיל . במקום אבקנים השתמשתי בפונפונים קטנטנים שגזרתי מסרט פונפונים. והנה התוצאה-->

7 תגובות:

  1. תתחדשי על הבלוג!
    אהבתי, תוצאה מעניינת ורעיון מדליק.

    השבמחק
  2. האהיל מקסים - גם הרעיון וגם הביצוע, אבל כמו פולנייה טובה אני תוהה: הדבק לא יימס? והפרחים עצמם, מתאימים לעמוד בחום של הנורה? אשמח להבהרות... (-:
    ותהני מהבלוג החדש!

    השבמחק
  3. תתחדשי על הבלוג והמנורה המשודרגת ממש מקסימה.

    השבמחק
  4. היי wintam כולנו קצת פולניות אבל במקרא הזה לא נראה לי שיש מקום לדאגה. האהיל מספיק גדול כדי לא להשרף הרי גם במקור הוא עשיו מנייר אורז כך שעם הוא היה מתחמם הוא היה מצהיב או נשרף . פשוט צריך לדעוג שמנורה לא תגע בנייר.
    כמו כן המנורות החסכוניות החדשות גם מתחממות פחות מהנורת להט הישנה
    ככה שאני מקווה שהיא תחזיק מעמד.

    כמו כן תודה לכל המגיבות

    השבמחק
  5. שלום לך
    הרעיון להפוך אהיל כה פשוט למלאכת אומנות
    ממש מקסים.
    אהבתי את התוצאה
    :)גן-אל

    השבמחק
  6. ממש מקסים! ניראה כמו אהיל חתונה, כל כך רומנטי!
    (נדמה לי שהאהילים הללו מוגבלים לנורות של V 60 )

    השבמחק